Gå til innhold

DDO(Dungeon & Dragons Online) eller WoW

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Nå har DDO(Dungeon & Dragons Online)nettopp kommet. Jeg har nettopp kjøpt det for en pause fra WoW trenger jeg. Jeg har slutt examener og div. andre ting. Og jeg har spillt DnD fra 4de klasse med penn og papir måten. (Mye underholdning der =) )

DDO = MMPORPG som WoW, Men det helt anderledes spill. Du MÅ ikke være online hele tiden for og grinde til mount, lage mooncloth, sjekke AH og så videre.

MEN, mange folk syns ikke det ser ut som et MMPORPG spill.

Det du gjør er og gå dungeons med et party av 6 "players" og ALLE har en mening i partyet. mye mer spennende dungeons/instancer og det er mer "hulegåing" enn fortes-som-mulig-til-60. Hær er det lvl 10 som er lvl cap, men jeg tror det blir til 20...

Mindre grinding mere spilling. Din unike character, som er din egen, med skills, feats, og spells som DU velger og ikke bare får. Hær er det heller ikke om og lvle fortest (folk på andre forums meninger) :)

Jeg tror dette er et spill du kan legge ifra deg når du vil. Du må ikke være online

24/7 og farme.

Detter tror jeg er et mer avslappende spill der alle må yte 90% =)

Jeg får bedre tid til andre ting og til sommeren ta opp WoW (kansje)

Er det noen andre som har tenkt tanken?

Eller er det noen som allerede har kjøpt DDO?

Kom med meninger og div... =) grunner for, og grunner i mot etc etc :thumbup:

(kansje et eget forum for DDO etterhvert? :) )

Jeg går forresten som Sorcerer eller Cleric btw...

Endret av Tronsn
Videoannonse
Annonse
Skrevet

WoW helt klart. Spilte DDO i 5 dager da jeg hadde en liten pause fra WoW. Så fant jeg ut at WoW var 19 ganger bedre enn DDO og spiller det for fulle mugger igjen. DDO var rett og slett skuffende dårlig.

Skrevet

Vurderte å teste det ut - men etter å ha lest 3 reviews som alle mer eller mindre sa at man kunne "regne med å være betalende beta-tester det neste halvåret", droppet jeg det.

Er uansett så happy med WoW for øyeblikket at jeg har mer enn nok å styre med ;)

Skrevet

Jeg ville selv satsa på wow. tror også det er flere som spiller wow. har faktisk aldri hørt om ddo. er det online-versjonen av dungeon and siege?

Skrevet

Har dere ikke hørt om Dungeon & Dragons, eller navnet Gary Gygax?

Har selv ikke spilt mer enn 5 timer rollespill i livet mitt, men lærte det navnet ved å bare se nok Futurama :p

Ganske utrolig historie om folk som gikk på høyskole på 70-tallet, som startet rollespilling i kjelleren med kamerater, som nå er en verdenskjent aktivitet.

og NEI, det er ikke online versjonen av "Dungeon Siege" :)

D&D er det orginale rollespillet, der det hele startet.

Skrevet (endret)

Ossen er grafikken, er den litt mer anarchy online lignenes? Ser ihvertifal bra ut på screenshots

Evt, mye koster det for spillet og i måneden?

Endret av pdkorva
Skrevet (endret)

DDO FTW! Men jeg tror dette spillet passer bedre til d&d spillere enn vanlige wow spillere.

Var ikke så verst grafikk, men når jeg prøvde det spillte jeg ikke med full grafikk..

Perfekt for deg hvis du vil rollespille og ikke farme farme farme farme og farme! :w00t:

Tronsn my maaaN GO FOR IT :cool::dribble::love:

<3

Endret av Jorsan
Skrevet (endret)

D&D passer bare to plasser egentlig... til Real life P&P og PBEM/PBF (Play By E-mail / Play by Forum) Progressjonen i ett Dataspill er altfor rask til at D&D skal klare å holde følge med sine 20 lvls...(+ epic levels da...)

Endret av MrLee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...