ZayCon Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Lurer på om det finnes et program som man kan ta screenshots med (ingame). Lei av å bruke Prt Scr SysRq knappen forså å lime inn i paint! Programmet skal være slik at bildene lagres et bestemt sted Håper noen kan hjelpe! ZayCon
FonderPrism Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 SnagIt 8 fungerer flott for min del i alle fall =) Der kan du velge hvor bildene skal lagres, og du kan be det om å lagre de automatisk slik at du ikke trenger trykke "Ok" eller noe, bare trykke på knappen/kombinasjonen av knapper du vil ta screenschot med.
Hr. Jenssen Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Trådstarter, om du bruker X-Fire, kan du jo alltids trykke "Scroll Lock+S", så tar du bilder.
Northland Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg også anbefaler fraps. Utrolig enkelt.. Her hos meg trykker jeg F10 for å ta screenshot (som blir lagret i en egen mappe som jeg har selv bestemt) og F11 for og starte filming ingame.. ^^
Tror_Han_Er_Napoleon Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 Jeg også anbefaler fraps. Utrolig enkelt.. Her hos meg trykker jeg F10 for å ta screenshot (som blir lagret i en egen mappe som jeg har selv bestemt) og F11 for og starte filming ingame.. ^^ 5951978[/snapback] Henger meg på den jeg også, fraps er absolutt å anbefale.
ZayCon Skrevet 24. april 2006 Forfatter Skrevet 24. april 2006 Jeg også synes Fraps er et kjempe bra program etter at jeg begynte å bruke det Takk for alle svar!
The Norwegian Skrevet 29. april 2006 Skrevet 29. april 2006 HQscreen Funker fett.. men ingenting slår FRAPS!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå