Gå til innhold

Bios til Connect3d x1900xt


S1rre

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil ikke tro at det kan bli fysisk ødelagt. MEN om man bruker feil bios så kan det ha innvirkning på kortet og kan foresake ustabiliteter eller rett og slett ikke oppstart.

 

Husk når du flasher så kan garantien forsvinne  :ohmy:

5950095[/snapback]

 

 

hmm... Bra å høre at det ikke blir skadet. Men jeg trenger den orginale siden jeg glemte å ta backup.. eheh, si ifra om du kommer over noe ;)

Lenke til kommentar

Du kan se om du finner bios her.

Hvis du ikke finner Connect3d bios, så kan du fint bruke ett annet merke.

 

Når jeg flasha mitt POV 6800GT til ultra brukte jeg ASUS sin bios. Eneste du merker forskjell er at det står at du har feks ASUS 6800Ultra. Før du flasher til en bios så let etter info på den biosen du skal bruke. Kan hende det er høyere klokk på den enn på ditt.

 

Camen

Lenke til kommentar
Du kan se om du finner bios her.

Hvis du ikke finner Connect3d bios, så kan du fint bruke ett annet merke.

 

Når jeg flasha mitt POV 6800GT til ultra brukte jeg ASUS sin bios. Eneste du merker forskjell er at det står at du har feks ASUS 6800Ultra. Før du flasher til en bios så let etter info på den biosen du skal bruke. Kan hende det er høyere klokk på den enn på ditt.

 

Camen

5952183[/snapback]

 

 

hmm... OKei, så jeg kan bare bruke et annet merke?. Jo takk for at det funker, men jeg trodde kanskje vis jeg fikk orginal biosen min så ville jeg slutte å få slike rare farger når jeg ser film og er i desktop... men, da er vell ikke bios problemet mitt da.. hmm

post-72342-1145527469_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Nop =(... Har to pc'er. Men den andre er agp.. Og jeg kjenner ingen rundt her som har pci-e... Men jeg skal prøve en ting til!.. Å ta ut minnebrikker osv.. Selv om jeg tviler på at det har skylden..

5954065[/snapback]

 

 

Dette er neppe et BIOS problem gitt.. Såpass kraftige artifacts har jeg kun sett på kort med hardware feil. Ellers regner jeg med du har sjekket varmeproblemer o.l.?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...