Sjøbanan Skrevet 19. april 2006 Skrevet 19. april 2006 er det mulig for meg å finne ut hva jeg har skrevet på pcen tilbake 24 timer? Har ingen programmer eller lignede, som logger noe tror jeg. Jeg endret passord på noen viktige ting, men passoret jeg endret til virker ikke Brukte opera da jeg utførte passord endringen Jeg har sett om det er det gammle passoret som fremdeles er i bruk, og det er det ikke Kan noen bare si om det er mulig ? eller noe annet lignede? Er veldig viktig for meg
HoaXed Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 er det mulig for meg å finne ut hva jeg har skrevet på pcen tilbake 24 timer?Har ingen programmer eller lignede, som logger noe tror jeg. Jeg endret passord på noen viktige ting, men passoret jeg endret til virker ikke Brukte opera da jeg utførte passord endringen Jeg har sett om det er det gammle passoret som fremdeles er i bruk, og det er det ikke Kan noen bare si om det er mulig ? eller noe annet lignede? Er veldig viktig for meg 5948496[/snapback] Er det hotmail? isåfall ta kontakt med hotmail stabben og de nullstiller passordet ditt. Vis ikke, isåfall hvilke tjeneste forandret du passordet på? Det er iallefall ingen programm som logger tastetrykk, men det er ett program som kan sniffe opp passord som er skrevet på nettsider. Denne fungerer kun i 1 av 4 tillfeller, men er vell verdt ett forsøk. Programmet heter Cain & Abel og du kan finne det på. www.oxid.it
Kadmium Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det er iallefall ingen programm som logger tastetrykk, men det er ett program som kan sniffe opp passord som er skrevet på nettsider. Denne fungerer kun i 1 av 4 tillfeller, men er vell verdt ett forsøk. Programmet heter Cain & Abel og du kan finne det på. www.oxid.it 5953532[/snapback] Det finnes da så absolutt programmer som logger tastetrykk. Uansett, dette verktøyet du snakker om har for meg bare sniffet passord skrevet i IE, så dersom du bruker en annen nettleser, er det ikke sikkert du får sniffet det opp.
HoaXed Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det er iallefall ingen programm som logger tastetrykk, men det er ett program som kan sniffe opp passord som er skrevet på nettsider. Denne fungerer kun i 1 av 4 tillfeller, men er vell verdt ett forsøk. Programmet heter Cain & Abel og du kan finne det på. www.oxid.it 5953532[/snapback] Det finnes da så absolutt programmer som logger tastetrykk. Uansett, dette verktøyet du snakker om har for meg bare sniffet passord skrevet i IE, så dersom du bruker en annen nettleser, er det ikke sikkert du får sniffet det opp. 5956362[/snapback] Beklager dårlig formulering, han spørte etter om tastetrykket kunne bli logget noen sted. Og svarte at det ikke finnes programmer som kan hente tastetrykk som har blitt trykket FØR programmet ble innstalert. Siden hendelsen allerede er skjedd.
Kadmium Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Det er vel mer riktig. Da fikk vi oppklart dette også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå