Gå til innhold

Oppgradere Office 2000 til 2003

Makky

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har Office 2000, og har tenkt å oppgradere til Office 2003.

Outlook fila er ganske stor. I "Outlook"-mappa har jeg en "archive" fil som er på 1.3GB og selve "outlook" fila er 1.7 GB.

Må jeg avinstallere Office 2000 før jeg installerer 2003?

Og hvis jeg velger å avinstallere, forsvinner outlook-filene slik at jeg må eksportere innholdet først?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er rimelig sikker på at du ikke skal avinstallere, men la den nye installasjonen ta seg av oppgraderingen selv. (Brenn nå en dvd-backup eller to av filene dine først uansett.)

Jeg kan ikke egentlig anbefale noen å erstatte Excel 2000 med Excel 2003.

Hvis du skal beholde 2000 også, pass på å installere 2003 til en annen mappe enn 2000 ligger i, og svar så NEI til alle "erstatt" og "fjern"-spørsmålene som dukker opp under installasjon av 2003. Maskinen håndterer fint fler Office-årganger parallelt, med unntak av Outlook, den kan det bare være en av.

HTH. beste hilsen Harald

Skrevet

Jeg vet av erfaring at Outlook 2003 ikke liker mail arkiver som er på over 6-700MB.

Faren for å få korrupt mail fil er stor. Mulig det bare er systemet her på jobben, men jeg ville hatt det i bakhodet og undersøkt litt nærmere før jeg oppgraderte, samt evt. tatt backup av viktige mails o.l...

Skrevet

Foreløping virker det bra :p

Grunnen til at jeg oppgraderer er at 2000 begynte å kødde, så håpet kanskje at nyere versjon ville takle det bedre.

Har du tips til hva man kan gjøre hvis man trenger all mailen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...