Gå til innhold

Spill PC til rundt 10.000 - AMD 64 X2


Anbefalte innlegg

Det er på tide å kjøpe nye komponenter til PCen min. Er lenge siden jeg har kjøpt PC deler, så er litt rusten på omerådet. Noen som har kommentarer til det jeg har satt sammen?

 

AMD Athlon 64 X2 3800

Asus A8N32-SLI Deluxe

Asus Extreme N7900GT

Corsair XMS3200C2 TWINX DDR400 2048 MB (2x1024)

Nec ND-3550

Seagate Barracuda 7200.9 300GB

Seasonic S12 600W

 

Har kabinett :)

 

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=27284

 

Paul

Endret av lpaul
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan hvertfal spare litt på å velge Asus SLi-Premium i steden for A8N32! DEt kortet (asus a8n32) er ment for mye mer utstyrte maskiner enn den du skal kjøre, velg SLI-Premium som er lydløs og veldig klokkevennelig, og du sparer ca400kr.

Skal du klokke?

Hvis ikke velger du enda billigere ram.

Psu'n din var bra den men du sparer 300kr på å velge en Hiper 580W som er minst like bra og fryktelig stilligående!

Dette var mine råd.

De pengene du sparer kan evt. legge i en 4200+ X2 eller en Extreme edition av XFX 7900GT.

Lenke til kommentar
Du kan hvertfal spare litt på å velge Asus SLi-Premium i steden for A8N32! DEt kortet (asus a8n32) er ment for mye mer utstyrte maskiner enn den du skal kjøre, velg SLI-Premium som er lydløs og veldig klokkevennelig, og du sparer ca400kr.

Skal du klokke?

Hvis ikke velger du enda billigere ram.

Psu'n din var bra den men du sparer 300kr på å velge en Hiper 580W som er minst like bra og fryktelig stilligående!

Dette var mine råd.

De pengene du sparer kan evt. legge i en 4200+ X2 eller en Extreme edition av XFX 7900GT.

5947949[/snapback]

 

 

Takk for inspillene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...