Gå til innhold

artifacts 6800gt eller?


poffer

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne ut årsaken til dette. Problemet er som følger: Når jeg spiller COD2 multiplayer så får jeg en slags sideforskyvning horisontalt midt på skjermen. Oppstår fra tid til annen så det er ikke et permanent problem. Har prøvd å skru ned på skjermkortinnstillingene uten at dette har hjulpet...

 

Kortet er et club3d 6800gt 256mb (agp) Tempraturen under spill ligger mellom 60 og 75 grader. Ellers så består systemet av amd 3000+, 1024ram og en mist 430w psu.

 

Er dette artifacts eller..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurer på om noen kan hjelpe meg med å finne ut årsaken til dette. Problemet er som følger: Når jeg spiller COD2 multiplayer så får jeg en slags sideforskyvning horisontalt midt på skjermen. Oppstår fra tid til annen så det er ikke et permanent problem. Har prøvd å skru ned på skjermkortinnstillingene uten at dette har hjulpet...

 

Kortet er et club3d 6800gt 256mb (agp) Tempraturen under spill ligger mellom 60 og 75 grader. Ellers så består systemet av amd 3000+, 1024ram og en mist 430w psu.

 

Er dette artifacts eller..?

5944450[/snapback]

 

Er ikke helt sikker på hva du mener, men når du nevnte horizontale skyvninger, tenkte jeg på vsync, har du denne på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...