Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Akutt hjelp til Geo prosjekt til imorgen :O


Anbefalte innlegg

Jeg fikk så smått vite idag at jeg hadde ett goe prosjekt om Island som skule være ferdig i morgen :dontgetit::hrm::blush:

 

Vi har tydelig vis holdt på med dette en stund men jeg har vert mye borte i det siste pga influensa og andre random sykdomer så jeg har ikke fått med meg dette.

 

Derfor sitter jeg igjen med ett prosjekt som skal være ferdig og framføres imorgen.

 

Prosjektet skal inneholde dette:

 

1. Geografi

-fjell

-elver

-klima\klimasone

-lengde\breddegradsplassering

---hovednæring(er)

 

2. Historie som er relevant for 9.ende klasse (1. Verdenskrig, mellomkrigstida og 2. verdenskrig)

 

3. Leveforhold

-BNP

-HDI (valgfritt)

-andre forhold (sykdommer, bebygelse blabla levestandar osv..)

 

4. Befolkning

-etninsk\religiøssammensetning

-befolkningspyramide

-språk

 

5. Styresett, statsleder(e)

-Viktig å komme inn på hvorvidt styresetter er i tråd med maktfordelings prinsippet

 

6. Presse, politiske forhold, sammarbeid, FN, EU, etc, etc...

 

 

Bare kopierte denne fra arket jeg fikk.

 

Hadde håpet noen hadde ett ferdig\ halvferdig prosjekt med lignende innhold slik at jeg hadde hatt sjangs til å få fikset det :\

 

Er ikke meningen å bare bruke copy - paste men det vil gi masse info og fakta som jeg trenger. vil sannsyneligvis bruke store deler av det men skrive det på min egen måte og krydre det med mine egne skrivefeil osv slik at læreren min ikke vil finne noe liknende på nettet.. da er jeg dau x[

 

all hjelp mottaes med stooor takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har gjort det men han mener jeg har hatt mer enn nok tid til å jobbe den tiden jeg ikke har vert syk :/ sitter her med ca en side ferdigskrevet men jeg har fått opp farten nå så hvis jeg sitter noen timer så skulle jeg fåtil en god del :)

 

men det hadde fortsatt vert topp om noen hadde en gammel/ny oppgave liggende slik at jeg kunne lagt på litt der det er litt tynt med info.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...