Gå til innhold

Har problemer med SHG, Trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Grattis ScatexX :)

 

Det skulle i grunn bare mangle, men det var uansett moro at saken omsider fikk en løsning for deg.

6112541[/snapback]

 

Jeg har vel ikke handla hos SHG?

6117053[/snapback]

 

He he.. Han mente vel meg!

 

Men jeg har dårlige nyheter. De trakk det tilbake! Jeg får ikke heve kjøpet allikevek pga teknikeren sa at det var to forskjellige beskrivelser av manglene i de to reparasjonsforsøkene de hadde. Men uansett det er ikke opp til kjøperen å finne feilen, det er det teknikeren som skal gjøre. Kjøperen skal bare prøve å bidra med å finne feilen. Uansett mangelen var spesifisert som Grafikkort og det gjaldt i begge RMA sakene og ble ikke fikset, og i henhold til Forbrukerkjøpsloven §30 og §32 har jeg rett til å heve kjøpet.

 

Jeg var i kontakt med Fobrukerrådet og de sa at SHG ikke hadde noe sak og oppfordret meg til å gå til sak. Så jeg sendte dem (til sjefen) akkurat en klage og ga dem en frist på 14 dager på å gi meg pengene tilbake, hvis ikke så blir det sak! ;)

 

Og jeg er også så sikker på at det SHG ikke har en sak at jeg bestillte meg en ny pc. Vel dette ble jeg etter en nesten ferdig juss student så litt på saken.. :)

 

Så vi får se hva som skjer. Jeg er så oppgitt at jeg ikke er det lenger! hahah.. rar følelse ass.

Lenke til kommentar
Grattis ScatexX :)

 

Det skulle i grunn bare mangle, men det var uansett moro at saken omsider fikk en løsning for deg.

6112541[/snapback]

 

Jeg har vel ikke handla hos SHG?

6117053[/snapback]

 

He he.. Han mente vel meg!

 

Men jeg har dårlige nyheter. De trakk det tilbake! Jeg får ikke heve kjøpet allikevek pga teknikeren sa at det var to forskjellige beskrivelser av manglene i de to reparasjonsforsøkene de hadde. Men uansett det er ikke opp til kjøperen å finne feilen, det er det teknikeren som skal gjøre. Kjøperen skal bare prøve å bidra med å finne feilen. Uansett mangelen var spesifisert som Grafikkort og det gjaldt i begge RMA sakene og ble ikke fikset, og i henhold til Forbrukerkjøpsloven §30 og §32 har jeg rett til å heve kjøpet.

 

Jeg var i kontakt med Fobrukerrådet og de sa at SHG ikke hadde noe sak og oppfordret meg til å gå til sak. Så jeg sendte dem (til sjefen) akkurat en klage og ga dem en frist på 14 dager på å gi meg pengene tilbake, hvis ikke så blir det sak! ;)

 

Og jeg er også så sikker på at det SHG ikke har en sak at jeg bestillte meg en ny pc. Vel dette ble jeg etter en nesten ferdig juss student så litt på saken.. :)

 

Så vi får se hva som skjer. Jeg er så oppgitt at jeg ikke er det lenger! hahah.. rar følelse ass.

6120804[/snapback]

 

Blir nok dyrere enn å gi pengene til deg for SHG dette :!: Ser jo ut som du har en sterk sak, og du vil nok ungå saksøkelse, så de gir deg nok pengene tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...