Zeph Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 (endret) Eg har planar om å utbetre ledningsnettet i bilen grunna dynamostøy (wheeeee proporsjonalt med turtal). Følgande punkter har eg tenkt på: Positiv frå dynamo til batteri Jord til batteri Jord til CD-spelar Skal bruke 32mm² kabel. Overkill for mitt anlegg, men det er dette eg har. Forsterkaren har god jord, og er festa i eit punkt under baksetet der eg har skrapa vekk lakken. Spelaren blir sikkert jorda framme i dashbordet, går ut frå at det går bra, eller bør eg trekke den inn i motoren? Er det andre ledningar eg bør tenke på? Endret 18. april 2006 av zeph
stratoc Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Eg har planar om å utbetre ledningsnettet i bilen grunna dynamostøy (wheeeee proporsjonalt med turtal). Følgande punkter har eg tenkt på: Positiv frå dynamo til batteri Jord til batteri Jord til CD-spelar Skal bruke 32mm² kabel. Overkill for mitt anlegg, men det er dette eg har. Forsterkaren har god jord, og er festa i eit punkt under baksetet der eg har skrapa vekk lakken. Spelaren blir sikkert jorda framme i dashbordet, går ut frå at det går bra, eller bør eg trekke den inn i motoren? Er det andre ledningar eg bør tenke på? 5940659[/snapback] høres ut som en god plan dette, men når det gjelder dynamostøy så er det hovedsaklig jordingen du bør mest tenke på! dersom du har tenkt å bruke en 32mm til spilleren så trur jeg du kommer til å slite dersom du ikke har en overgang fra dette til noe mindre jeg bruker 4mm fra spilleren til batteriet å syns dette fungerer knall!
Zeph Skrevet 18. april 2006 Forfatter Skrevet 18. april 2006 Ja, eg tenkte det kanskje vart litt i overkant. For øvrig fant eg nokre fine ferdige lengder på Biltema i dag, med batteripol, kabelsko og krympestrømpe alt ferdig, er ikkje umulig det blir ein sånn løysing på noko av det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå