Gå til innhold

VGA-filming på N80?


Anbefalte innlegg

Hei! Har lest litt rundt nå å funnet ut at nokia N80 er drømmetelefonen! Men en ting skjønner jeg ikke helt. Har den virkelig ikke vga oppløsning når man filmer? Ser jo at nokia 6280 har det. og da synes jeg jo at det er rart at N80, som jo har et 3-megapixels kamera ikke skal ha samme oppløsningen på filminga? Dette kan da umulig være noe sjakktrekk av nokia? N80 er jo liksom en teknologibombe. så virker jo litt rart at den biten ikke ble ivaretatt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei det er sant. Men synes dette virker litt lite foresgjort! Jeg personlig filmer masse med mobilen. Og har til nå måttet nøye meg med ganske dårlig oppløsning på klippene. Hadde vært perfect om N80 hadde hatt VGA oppløsning. da hadde det ikke vært stort å utsette på den! Men filmene ser jo i og for seg brae ut da. ikke noe tull. men er bare rart at nokia har gjort det på den måten. Siden N80 faktisk har et 3 megapixels kamera!

Lenke til kommentar

Den spiller inn mpeg4(om jeg ikke tar feil) og det er mer enn det min gamle 6230 gjør, den spiller inn 3gp eller noe sånt.

Den har også en ganske god oppløsning på videoene.

 

Kan ikke sammenligne med n70 før n80 har kommet ut.

Men vi får jo håpe den blir minst like bra som N70 da :)

Lenke til kommentar
Den spiller inn mpeg4(om jeg ikke tar feil) og det er mer enn det min gamle 6230 gjør, den spiller inn 3gp eller noe sånt.

Den har også en ganske god oppløsning på videoene.

 

Kan ikke sammenligne med n70 før n80 har kommet ut.

Men vi får jo håpe den blir minst like bra som N70 da :)

5941495[/snapback]

 

Den spiller vel inn i samme kvalitet som Samsung D600.. altså mp4. Jeg har en D600, og jeg klager ikke akkurat på kvaliteten. Det er både god kvalitet på videoen, og lyden. Spesielt når man kobler mobilen til tv'en:) pluss da blir det full-skjerm i tillegg.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...