OOG Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 (endret) På bl.a. pixmania finnes det to typer av BenQ sinn dw1655 ... Men jeg finner ikke ut grunnen til prisforskjellen!... Den ene er på 402kr og den andre på 517kr... Som dere ser i vedlegget finner jeg kun 1 forskjell mellom disse to og det er Overførselshastigheten... Men jeg kan ikke forstå at det er grunnen... Ka dere trur!? Endret 17. april 2006 av nuddarinn
charlie di meola Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 den ene er bulk og den andre er retail. retail = kommer i fin eske og med programvare. bulk = kommer kanskje pakket i bobleplast eller en anonym eske med lite eller ingen programvare/kabler/mm
OOG Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 den ene er bulk og den andre er retail. retail = kommer i fin eske og med programvare. bulk = kommer kanskje pakket i bobleplast eller en anonym eske med lite eller ingen programvare/kabler/mm 5939583[/snapback] Hei... hmm... burte kansje ha visst dette ;O) Takk for raskt svar c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå