Ultrag Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 (endret) Vet ikke om alle er klar over dette , men leste det nå nylig og er forbanna på at jeg ikke har tenkt på det før og i stedet kastet fra meg sverd og lignende over alt.  Siden Shadowmere, hesten du får etter hvert i Dark Brotherhood, er en hero, kan han ikke dø. Han bare svimer av om du "dreper" han. "Drep ham", gå bort, trykk A, og du kommer til Inventory, og her kan du legge inn dine egne ting. De vil tydligvis aldri forsvinne, og du får de tilbake ved å drepe han på nytt. Endret 17. april 2006 av Ultrag
schism Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Jeg har tatt alle dark brotherhodd missiona men fikk aldri med meg denne hesten jeg. Er det noe sted jeg kan dra å hente den??
valentino Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Nord-øst for cheydinhal er det en borg. Du skal finne Shadowmere der.
abcd423417984 Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hva mener du? Hvis man legger stuff der så må man "drepe" hesten for å få det tilbake?
Portalol Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 virker som han mente at om du legger stuff på hesten, tar det ut og så drepern, så får du nye items :o
invalid_user Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Nei. Dere må først gjøre hesten bevisstløs og så trykke på den knappen som åpner inventory (?) og da kan dere legge fra dere tingene i hesten. Når dere vil ha tingene tilbake, gjør dere hesten bevisstløs igjen og tar de på ut på samme måten de kom inn.  Blir ikke Shadowmere sur da? Forresten, ha med *spoiler* i emnefeltet.
Fox9 Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Eller gå i snik modus, da kommer du også til inventoret. Muligens at du må ha en mod å gjøre de ti snik modus.
Ultrag Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 For å få den bevistløs må du "drepe den," altså hogge løs med sverdet. Det er ikke mulig at den dør. Dette må du gjøre både for å sette ting inn og ut av hesten.  Hesten finnes ved Fort Farrgut hvis du ikke vet hvor han er.
Kuroneko Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Hva? Skade den fiine hesten bare for å løfte litt mer loot?  Aldri.  Dessuten er jeg redd den ville banke meg, den er jo livsfarlig.
Islanbadsj Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 Vil påstå at denne moden er ganske fin, og mye lettere.  http://www.gamespot.com/pc/rpg/theelderscr...tml?sid=6147150
Beld Skrevet 17. april 2006 Skrevet 17. april 2006 (endret) Ta heller å last ned saddelbag modden dere  https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=561683  EDIT: ups. så ikke at det allerde var gitt link til den Endret 17. april 2006 av -Freddy-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå