Shikaru Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 De respawna ikke mens jeg spillte ihvertfall lå bare en haug av folk der. Blei kasta i fengsel til slutt fordi jeg "overga" meg. Men jeg klarte å rømme Har sånn frost spell ting så jeg klarte å drepe en vakt rett forran meg i fengselet. Så tok jeg nøkkelen etc og rømte
Koopa Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Har en kill all mod som gjør at du kan drepe alle NPC'er uavhengig om de er quest characters eller ikke
Veni Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Det hadde nok vært litt vanskelig å spille oblivion uten å drepe noen som helst! Du må nok drepe et par stykker for å komme videre i spillet
radivx Skrevet 18. april 2006 Skrevet 18. april 2006 Er spørsmålet om det finnes spill som moren din kan like uten drap? Eller bare Oblivian. Tror nok det er vanskelig å gjøre annet enn å "leke" hvis du skal være pasifist i Oblivian. Det finnes derimot en haug med ikkevoldelige spill om moren din er interessert i å spille data. Ex. Puzzle (Chip's Challenge, Lemmings etc.) Simulator (Sims, SimCity etc.) Racing (Need for Speed, Nascar etc.) Pappa liker kun ett spill og det er Mario Kart til Nintendo 64
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå