Gå til innhold

er jeg den eneste som gleder med til graw(pc)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er jeg den eneste i norge som gleder seg til at graw skal komme ut på pc?.

synes det har vært utrulig lite prat om graw på forumet her,virker som at dere ikke liker den type spill bare arcade shooters.Er en stor fan a ghost recon,og graw på pc ser ut til og bli like bra spill som jeg har håpet på.ikke noe console port som lockdown til pc var.lockdown var et elendig spill.

virker som ubisoft har lært av sine feil,siden både graw(pc) og rainbow six5 blir bygget opp fra grunn for pc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gr2 for konsoll har ingenting med graw for pc.det finnes ingen ting arcade i graw for pc.grin som har utviklet spillet,har hørt på folkene som er på ghostrecon.net på hva de vil ha og ikke ha i graw for pc.graw for pc er mere hardcore tactical fps enn gr1 for pc var.bare sjekk hva ghostrecon.net sier i sin preview.vist du likte gr1 for på vil du elske graw for pc.

http://www.ghostrecon.net/html/GRAWpreview.htm

Skrevet

GRAW for PC er jo akkurat samme som GRAW for Xbox 360. Er ingen forskjeller når det gjelder gameplay, er masse arcade shit.

Dure rundt i helikopter rett over hustakene i en by med hostiles og plaffe løs er jo noe du ser små taktiske team gjør hver dag.

Det er jo jævlig smart, en rakett så er hele teamet ute.

Skrevet

du har sett alt for mye på xbox360 video av graw.pc versjonen av graw har ikke skyting av folk med minigun fra helikoptere.Du bør sjekke hva pc versjonen har før du begynner og prate om ting du ikke har peiling på.det eneste som er likt på pc versjonen og xbox360 versjonen er at den fåregår i mexico city og at du fraktes fra mission til mission.alt av gameplay,grafikk,ai er veldig forskjellig i forhold til xbox360 versjonen.

Skrevet (endret)

Ja, jeg har sett videoer, previews og screenshots, og de har det med å være hypa og misvisende.

Når vi begge har gjennomført spillet så kan vi fortsette dette.

Endret av BTK

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...