Gå til innhold

TES: Hvordan sletter man spells?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Som topic sier: Hvordan sletter man spells? Jeg har noen ganske dårlige spells som jeg gjerne vil bli kvitt, ettersom jeg har fått mange bedre nå. Jeg har tre Charm Spells, og to av dem er ganske overflødige - jeg har et som jeg laget selv, Charm 100 pts for 1 sec on Touch, som utklasser det meste. :p

Jeg har forresten nettopp begynt å lage spells, kom nettopp inn i Arcane University. Dette er gøy! Laget et som ga meg +100 Mercantile i ett sekund og Charm 100 points i ett sekund, da kan jeg selge alt for maks pris. :D

Det verste er at jeg er en Assassin, og bruker lite magi... :p

Endret av MiSP
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Åpne filen LevelUpData_1.txt (du finner den i C:\Programfiler\Bethesda Softworks\Oblivion, eller hvor du nå installerte spillet.) Gjør det på en kopi, så du ikke lagrer originalen i vanvare.

Bruk Word, det virker som om NotePad har problemer med å lese den.

Se nederst i filen, der er de nyeste dataene. Der finner du blandt annet noen navn du burde kjenne igjen fra aktive spells, med Hex-koden i parantes. Skriv dem ut eller pugg dem, og bruk dem i removespell.

Obs, har ikke prøvet dette selv, og tar ikke ansvar for eventuell crash eller lignende...

Edit: Hvis du ikke har lyst til å bruke konsollen, finnes det vistnok en mod som legger til en "remove spell" potion hos folk som selger potions. Har ikke prøvet den heller.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Skrevet (endret)

Ja dette var visst litt av en bump. Har funnet ut dette for lenge siden, tror jeg til og med har skrevet det som svar i en annen tråd. Hadde helt glemt denne, jeg. :p

Jeg har skrevet en mini-avhandling her, basert på timer med testing.

Endret av MiSP

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...