Gå til innhold

FIFA World Cup 2006 - Status: Ferdig, Italia vant

L@sse

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fantastisk mål egentlig, selv om det i grunn var en god porsjon flaks. Mål er mål uansett, men vil tro at dette kan komme høyt opp på lista over VM's peneste...

Veldig fornøyd med kampen så langt! Aldri likt Sverige spesielt, England ser jeg gjerne gå videre i VM!

Synes og at Theo Walcott burde få prøve seg litt i løpet av denne kampen, nå som det begynner å bli lite med angripere... Bør ikke slite ut de andre for mye, og det må jo være en grunn til at denne Walcott er i troppen...

Endret av ZprMario
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvem ville byttet bort Crouch med Defoe, når Theo Walcott er i troppen. Er mer utrolig at Theo uten et eneste Premier League minutt er med og ikke Defoe.

6347602[/snapback]

Lurer på det jeg og.. Men uansett fortjener han sjanse å spille. Han og Defoe vil nok eie alle enn owen og crouch gjør..

Skrevet (endret)

"From London to Berline, and every game that England wins we're gonna win the world cup, win the world cup!"

EDIT: passet veldig bra helt til sverige scorte :p

Endret av alex91
Skrevet

Nå synes jeg virkelig Svennis skal la Walcott få prøve seg for Crouch. Velger å ta ut Rooney, det er kanskje lurt. Rooney har jo fått vist seg litt frem i dag, og formen er på vei opp.

Skrevet

Aaargh, måtte selvfølgelig utligne... Jaja, kan ikke si det er ufortjent heller. Sverige har spilt godt i 2. omgang. Klar forbedring fra 1. i alle fall. Hos England har det vært langt mellom høydepunktene i 2.....

Skrevet

arrrrgh! *****svensker!

Og Robinson, hva var det? Du har jaggu ikke imponert i dette VM så langt. Dette var svakt. :(

Skrevet (endret)

Hvem vinner fotball VM 2006?? Argentina eller Brasil!?

merk: tok berre desse to laga med, da desse er "favorit laga"!

merk2: Posten/topicen er edited

Endret av DanielKorshar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...