Yapija Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Har letet rundt i forumet her, uten å finne noe. Jeg har skjønt det slik at jeg ikke kan bruke MP3 filer som ringelyder på min N70, finnes det noe program som kan lage MP3 til ringelyd-filer. Tenkte da primært et program for pc, for så å senere overføre til telefonen.
Roberto Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Du kan bruke f.eks. Sony SoundForge for å klippe MP3-filer, så kan du sende de over med bluetooth til telefonen.
deleder Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Jeg hadde en mp3-fil som ringetone, det bør funke det.
bajazzo Skrevet 20. april 2006 Skrevet 20. april 2006 Mp3 filer kan fint brukes som ringetone på N70. Om du har behov for å klippe ut en "snutt" av en mp3 fil så anbefaler jeg Wavepad. Enkelt program hvor du merker begynnelse og slutt på den delen som du ønsker å klippe ut.
EldarH Skrevet 23. april 2006 Skrevet 23. april 2006 Skal fungere helt fint med blant annet en mp3-fil som ringetone Men man må nesten klippe litt for å få et bra resultat
Yapija Skrevet 7. mai 2006 Forfatter Skrevet 7. mai 2006 Var vist bare å finne MP3 filen og velge "angi som ringetone", fant bare ikke denne prosedyren for å finne de rett fra profilmenyen... Uansett takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå