Loomy Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Har kommet opp i en merkelig situasjon her... Saken er den at jeg har joinet Thiefs Guild, men er egentlig ikke noe thief-karakter (imperial, warrior), så jeg prøver å skaffe meg noe snike-trening. En av trenerne er en Khajit (eller var det Argonian?) med navn City-Swimmer (holder til i Bravil). Hun har basicly låst seg inne i huset sitt og åpner ALDRI. Rett utenfor står det en kvinnelig city guard (som jeg ikke husker hva heter). Når jeg pick'er låsen på døren forsvinner denne guarden inn døren før jeg får sagt kake. Jeg hopper inn like etterpå og finner 2 city guards sammen med én stk DAU City-swimmer. WTF!? Prøver å snakke med dem, men de har ikke annet å si enn det vanlige "Rumors" og "Bravil". Hva har skjedd? Hvordan kan jeg forhindre dette? Er dette et quest på en eller annen måte?
Longman Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 hmmmmm.... Jeg kan prøve det selv.. å se om at det samme skjer med meg:)
tom waits for alice Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 (endret) Hun tar seg en tur ut av og til (for å svømme litt), hun er tross alt sniketrener og greier å snike seg forbi vaktene. Prøv å vente på henne litt bortenfor om kvelden... Edit: En liten advarsel: Damen er lommetyv. (Det er derfor vaktene vil ha tak i henne.) Så legg fra deg pengene før du går dit. Geir Endret 15. april 2006 av tom waits for alice
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå