Effekt Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Må ofre en flaske med "cyrodilic brandy" for å komme i kontakt med en eller annen daedra-gud. Hvor får en tak i det? Har sett på vertshus og taverns over hele Cyrodil, men finner det ikke... Noen som kan hjelpe?
tom waits for alice Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Cyrodillic brandy er fornemme saker og selges ikke i vanlige vertshus. Du finner det noen ganger i skapene hjemme hos folk, samt i smugler-reder. Prøv hos Gilded Carafe, 2. etasje i Mystic Emporium eller hos Main Ingredient. En eller flere av dem pleier å ha. Du finner alle sammen i Market District. Geir
ZlummGlumm Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Skulle nesten tru at det er fler Cyrodillic Brandy flasker i Cyrodiil en i Morrowind... Men tydligvis ikke... Irriteranes!
Smirnoff Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 Fant en flaske i Dark Brotherhood Sanctuary (sove/spisesalen). Eneste var at da hadde jeg allerede gjort den questen. Brandyen fant jeg da jeg brøyt meg inn på en av lordenes soverom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå