FVEE75 Skrevet 15. april 2006 Skrevet 15. april 2006 (endret) Har prøvd å lage en dedicated server til hallf-life deathmatch, men mine kammerater finner meg ikke!! de får ikke pinget meg heller!! Er det routeren min som stopper dem?? Hr vært inne på den og den er hel åpen Noen som har forslag som kan hjelpe meg? Endret 15. april 2006 av FVEE75
Berntsen Skrevet 16. april 2006 Skrevet 16. april 2006 Aldri lagd en dedikert server til HLDM før, men da jeg satte opp en vanlig server for meg og en kamerat å kødde rundt i satt jeg "sv_lan" til "0" i console for at serveren skulle dukke opp.
FVEE75 Skrevet 17. april 2006 Forfatter Skrevet 17. april 2006 Aldri lagd en dedikert server til HLDM før, men da jeg satte opp en vanlig server for meg og en kamerat å kødde rundt i satt jeg "sv_lan" til "0" i console for at serveren skulle dukke opp. 5931783[/snapback] ikke noe problem over lan!! men vil gjerne ha en fast server som går hele tiden som vi alle kan komme inn på over nett.. Serveren er igang, men han finner den ikke, når han legger til Ip adressen min i favoritter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå