Gå til innhold

Eg klarer ikke å velge..

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, eg klarer ikke å velge hvilken Race & Class eg skal ha som min Main Char..

Har spilt på en gnome Mage til lvl 16 -- :ermm:

Og Night Elf Warrior Lvl 15 -- :cry:

Night Elf Hunter lvl 12 -- :dontgetit:

Så Har eg blitt Lei av dem... :(

Vt ikke va som skal være min main Character.. :no:

Har Noen Forslag Till Class / Race Og hvorfor...

Endret av lilcheeze
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er jo berre å finne ut kva rolle du vil ha i spelet.

Vil du gje masse dmg tar du, rouge, mage, warlock, hunter?

Vil du vere tanker og tåle masse tar du warrior.

Vil du vere personen som redder dagen for andre tar du prest.

Vil du vere ein veldig fleksibel person som kan alt frå healing, tanking og dmg dealing tar du druid. Men vi er ikkje "best" på noken av tinga.

Vil du buffe folk, heale, gje dmg, tanke, Paladin.

Lage mengd med totems, Shaman.

Noken av grunnene er dårlig eg veit, men det gjer deg kanskje eit lite inntrykk.

Skrevet

En som er ikke fult så god i beggynelsen.. me blir bedre senere og god i pvp ?

Hvilken Class ?

Og Hvilken Race er best ?

Skrevet (endret)

Jeg ville gått for Undead Warlock.

Warlock er en ganske vanskelig klasse å spille, men er veldig fleksible så man blir ikke så fort lei de. de har mange pets som er gode til forskejllige ting.

Dessuten er det mangel på warlocks på en del servere så det kan bli lettere å komme inn i gode end-game guilder.

I pvp er de også meget gode, med ville critts og gjennomsnittlig høy dmg :)

Undead ville jeg valgt fordi jeg synes de ser kulest ut. + at de har cannibalize og wotf.

Men du må selv finne ut hva du liker best.

Endret av xabeR
Skrevet

Viss det er første gang i wow for deg, så ikke gå for warlock. Sikkert en morsom klasse, men komplisert.

Ville annbefalt hunter, de er meget gode som starteklasse. De er gode i både pve og pvp. Også en av de bedre soloklassene pga høy dmg og pet.

Posten til scorpion87 gir deg et lite overblikk på hovedoppgaven til hver av klassene. Hva du liker best selv må du nesten finne ut selv.

Skrevet (endret)

Hmm, ikke lett valg det der :p Er en grunn til at jeg har levlet alle høyere enn 50 :love: Vil nå allikevel si dette;

Vil du ha vesentlig merkbar forskjell på dmg osv. når du skaffer deg nytt våpen? Velg warrior

Vil du klare deg godt uten å måtte farme enten rep eller instances? Velg Mage. (dog vil/bør du måtte skaffe deg dmggear på lvl 60)

Druid er vel egentlig midt på, du vil trenge å farme gear, men siden våpen bare er for stats kan disse lett kjøpes på ah (feks våpen med mye strength for feral druids)

Baserer alltid valgene mine om hva jeg skal spille på disse kriteriene :p

Endret av M@R7!N
Skrevet (endret)

jeg hadde akkurat det samme problemet da jeg starta. tilslutt gikk jeg for tauren shamman. er kjempe fornøyd, du går ikke lei i starten for Mulgor er den flotteste zonen i spillet. også er shaman questene veldig underholdene i forhold til de andre class questene jeg har spillt. shaman er også veldig lett å soloe med siden de har healing og får mail på lvl 40. de er også den første klassen som får travel form :dribble:

edit:skriveleif

Endret av covenent
Skrevet

I kva level frå shaman travel form? Druids får det i lvl 30.

Til trådstarter: Travel form, visst du ikkje veit det, er ein dyreform som du springer 40%? raskere i. Veldig kjekt å ha.

Gjest Slettet-v6cLnSOv3V
Skrevet

Mener at shamans får Ghost Wolf på level 20 :)

Skrevet

Hvis du vil ha en god class for nybegynnere, og samtidig vil ha gode muligheter i PvP velger du paladin, enkelt og greit. Paladin var den classen jeg valgte i betaen, og det var den første level 60 characteren jeg hadde. Før det hadde jeg egentlig ikke spilt noe særlig med MMORPG, bortsett fra Anarchy Online.

Paladin er en morsom class, og du har stort sett gode odds til å ta de fleste i PvP, med unntak av gode huntere/mager. Dwarves ser tøffest ut, men humans har mer nyttige racials. (Mener jeg.)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...