Gå til innhold

Hvilken gratis filmredigeringsprogram er bra?


Anbefalte innlegg

hei, ny på forumet, har vært her en del ganger før, å ser at det blir svart på det meste... så jeg ble medlem... :cool:

 

men jeg lurer på om det er noen som vet om noen bra film redigerings program, å hvor man kan laste det ned fra... GRATIS seff:P

 

Tusen Takk på forhånd;)

Endret av Dotten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tråden incanus linket til er Windows Movie Maker 2 nevnt. Jeg kan på det varmeste anbefale dette til nybegynnere.

 

Programmet har svært enkelt grensesnitt og man skal være veldig grønn for ikke å få det til. Programmet kan legge til overganger, skrift, rulletekst på en veldig enkel måte, i tillegg komprimerer den filmen ganke bra. Hvis du har Windows XP med Service Pack 2 så finner du det i Startmenyen din :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 5 år senere...

hei, ny på forumet, har vært her en del ganger før, å ser at det blir svart på det meste... så jeg ble medlem... :cool:

 

men jeg lurer på om det er noen som vet om noen bra film redigerings program, å hvor man kan laste det ned fra... GRATIS seff:P

 

Tusen Takk på forhånd;)

 

Camtasia studio er bra. Du kan prøve den gratis i 30 dager eller kjøpe den, men det finnes mange måter å få den gratis uten prøveperiode på. Her er en link, kos deg! ;) : http://www.techsmith.com/download/camtasia/default.asp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...