NdreS Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 (Oblivion) Spillet mitt krasja til desktop hver gang jeg kom til en spesiell plass i en quest for mages guild. Da tenkte jeg at det kanskje funket å uinnstallere spillet for å installere det igjen. Dette var dessverre lettere sagt enn gjort. Når jeg skulle avinnstalere spillet(uansett om det var gjennom legg til/fjern, avinnstaleringsprogrammet som fulgte med eller rett fra autoplaymenyen) kom disse to feilmeldingene(vedlagt bilde). Kan noen hjelpe meg? *frustrert*
Campin Carl Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 (endret) (Oblivion)Spillet mitt krasja til desktop hver gang jeg kom til en spesiell plass i en quest for mages guild. Da tenkte jeg at det kanskje funket å uinnstallere spillet for å installere det igjen. Dette var dessverre lettere sagt enn gjort. Når jeg skulle avinnstalere spillet(uansett om det var gjennom legg til/fjern, avinnstaleringsprogrammet som fulgte med eller rett fra autoplaymenyen) kom disse to feilmeldingene(vedlagt bilde). Kan noen hjelpe meg? *frustrert* 5918818[/snapback] jeg hadde av innstall problemer jeg også men det var under innstall,menmen prøv og skru avalle programmer og sjekk om du har direct x 9.0c jeg er ikke heltexpert men prøv det edit f**N ta deg leif Endret 14. april 2006 av Campin carl
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå