Gå til innhold

TES: Problemer med avinstalering

Anbefalte innlegg

Skrevet

(Oblivion)

Spillet mitt krasja til desktop hver gang jeg kom til en spesiell plass i en quest for mages guild.

Da tenkte jeg at det kanskje funket å uinnstallere spillet for å installere det igjen. Dette var dessverre lettere sagt enn gjort. Når jeg skulle avinnstalere spillet(uansett om det var gjennom legg til/fjern, avinnstaleringsprogrammet som fulgte med eller rett fra autoplaymenyen) kom disse to feilmeldingene(vedlagt bilde).

Kan noen hjelpe meg? *frustrert* :cry:

post-70821-1145016080_thumb.jpg

post-70821-1145016104_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
(Oblivion)

Spillet mitt krasja til desktop hver gang jeg kom til en spesiell plass i en quest for mages guild.

Da tenkte jeg at det kanskje funket å uinnstallere spillet for å installere det igjen. Dette var dessverre lettere sagt enn gjort. Når jeg skulle avinnstalere spillet(uansett om det var gjennom legg til/fjern, avinnstaleringsprogrammet som fulgte med eller rett fra autoplaymenyen) kom disse to feilmeldingene(vedlagt bilde).

Kan noen hjelpe meg? *frustrert* :cry:

5918818[/snapback]

jeg hadde av innstall problemer jeg også men det var under innstall,menmen prøv og skru avalle programmer og sjekk om du har direct x 9.0c jeg er ikke heltexpert men prøv det

edit f**N ta deg leif

Endret av Campin carl

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...