MrBjoern Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 (endret) Er egentlig ganske ny på morrowind (og til dere som lurer på oblivion så er pc'en min for gammel.) Men det som er saken er at jeg sitter her og sliter med et oppdrag fra "the fighters guild" i Balmora. Jeg har gjort de tre første oppdragene og jeg skal nå hente noen papirer fra en dame på south wall. Da jeg spurte henne om papirene sa hun bare at hun ikke ville snakke om det. Kan noen hjelpe meg? EDIT: en liten leif. Endret 13. april 2006 av halvis_92
MiSP Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 (endret) Jepp, du må få henne til å like deg bedre. Bestikkelse (bribe) er den letteste måten, hvis du har penger. Men bruk kun 10 gullstykker av gangen, alt annet er sløseri! Edit: Du kan stjele den fra henne (pickpicket), men i Morrowind er dette nærmest umulig. Endret 13. april 2006 av MiSP
MrBjoern Skrevet 14. april 2006 Forfatter Skrevet 14. april 2006 hehe fant ut at pickpocket var umulig gar en sneak skill på 100 og jeg ble tatt. og tusen takk for hjelpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå