Gå til innhold

Gjettekonkurranse: Hva er fotografert?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Var ute på fotosafari idag og prøvde meg på en macro av ett eller annet. Klarer du å gjette hva dette er?

Vil tro det er kun spesielt intereserte som klarer å gjette dette.. men lykke til :D

Håper på mange svar...

post-25139-1144944209_thumb.jpg

<Skrivefeil i emnetittelen er rettet>

Endret av Simen1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ser gammelt ut, og minner meg sterkt om skolen, uten at jeg er helt sikker på hvorfor. Likevel minner dette mer om noe "heavy machinery" av noe slag. Siden jeg ikke har peiling gjetter jeg på en porsjon kald spaghetti med sjokoladesaus.

Skrevet

Det tilhører heavy machinery ja. Og ja, det er ett måleinstrument av noe slag. Denne er på fastlandet, men jeg vil tro at man kan ha det om bord i visse typer båter. Uten at jeg vet det med sikkert.

Skrevet
Er du ute etter navnet paa akkurat dette instrumentet, eller hvor man finner det?

5914963[/snapback]

Det nøyaktige navnet vet jeg desverre ikke, så hvis du vet det så hadde det vært kjempefint. Så det holder vel med å si hva det er.

Skrevet
Dere tar alle feil. Det er fokusringen på det objektivet jeg brukte til å ta bilder av løpende raptorer med da jeg var fersk fotograf....

5915002[/snapback]

SÅ gammel er du ikke PMnormal! :p

Skrevet
Måtte lete litt i gamle tråder men men. PMnormal: Det virker som om du ikke var født når dette instrumentet var sist i bruk...

5915100[/snapback]

Du har ikke lest Fantomets Krøniker, forstår jeg :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...