olaven Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Hallo... sliter med å få fjerne noe spyware/aware fra en pc til en kompis... Etter å ha kjørt Ad-aware, får jeg opp dette vinduet (se vedlagt1), og hvis jeg da prøver å trykke på "next", får jeg opp dette (se vedlagt2). Jeg har restartet, og kjørt denne mange ganger, men det har ikke blitt borte. Jeg har også prøvd å kjøre Spybot, Windows Defender og AVG viruskontroll... Noen som vet hvordan jeg får fikset dette? Takk for svar
butare Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 Hallo... sliter med å få fjerne noe spyware/aware fra en pc til en kompis... Etter å ha kjørt Ad-aware, får jeg opp dette vinduet (se vedlagt1), og hvis jeg da prøver å trykke på "next", får jeg opp dette (se vedlagt2). Jeg har restartet, og kjørt denne mange ganger, men det har ikke blitt borte. Jeg har også prøvd å kjøre Spybot, Windows Defender og AVG viruskontroll... Noen som vet hvordan jeg får fikset dette? Takk for svar 5914141[/snapback] Se om du kan finne noe her.
olaven Skrevet 13. april 2006 Forfatter Skrevet 13. april 2006 hmm.. der sto det mye "danskt"... prøvde å kjøre Hijackthis på maskinen, men den fjernet ingen av de problemene som ad-aware finner...
olaven Skrevet 13. april 2006 Forfatter Skrevet 13. april 2006 Prøver å installere norton nå... noen flere forslag eller?
olaven Skrevet 13. april 2006 Forfatter Skrevet 13. april 2006 (endret) prøvd å fjerne det manuelt? slette de filene? 5914547[/snapback] Ja, men det gikk ikke... fikk opp en feilmelding. Endret 13. april 2006 av olaven
syntEltric Skrevet 13. april 2006 Skrevet 13. april 2006 prøvd å fjerne det manuelt? slette de filene? 5914547[/snapback] Ja, men det gikk ikke... fikk opp en feilmelding. 5914599[/snapback] Du må gjøre det i safemode.
olaven Skrevet 13. april 2006 Forfatter Skrevet 13. april 2006 OK, skal prøve. Skal bare kjøre ferdig Norton...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå