Gå til innhold

TES: Hjelp med Quest i Oblivion

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, trenger hjelp med et Quest der noen folk er blitt usynlege.

Har fått tak i Scrollen som skal reversere dette men vet ikke hvordan eg bruker den!

Kan noen hjelpe meg?

Takk, PS: Det er Xbox 360 versjonen.

Og hvilken by var hovedstedet til The Dark Brotherhood igjenn?

Endret av Dj_Arnleif
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det står jo i questen. Du bare stiller deg midt i byen (f.eks. i åkeren ved veien), finner scrollen i inventory, trykker på den og aktiverer den med spellknappen din. Den ligger sammen med spells.

Vips, så blir alle synlige igjen.

Og du kan ikke oppsøke Dark Brotherhood, de oppsøker deg når du sover hvis du har drept noen "in cold blood". Altså angripe noen helt uprovosert og drepe de.

Hvis du prøver å finne de ellers, har de en dungeon under en inn eller et hus i Cheydinhal mener jeg å huske. Ramla over ei kjempestor, skummel ond dør som ba om et passord for å slippe inn. Hjelper ikke om du leser passordet i en guide, du må ha fått det i spillet også.

Endret av Bitex
Skrevet (endret)

Oki, du har altså gjort den første "A Knife in the Dark"-questen du får av Lucien?

Isåfall er hovedkvarteret under Abandoned House i Cheydinhal. Det kommer på kartet, når du går forbi, lett og se uansett, det er det eneste huset i byen som har planker spikret over inngangsdøra.

Du må greie å dirke opp låsen, men det går vel greit.I kjellern i huset finner du den store døra.

Endret av Bitex

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...