Gå til innhold

Kan jeg se bilde på TV?

k1mzor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg har ett NVIDIA GeForce 6600 GT Skjermkort. Så jeg lurte på om jeg kunne koble en kabel fra skjermkortet, til tv'en, slik at jeg kunne se det som skjedde på skjermen på Tv'en. Isåfall, hvilken kabler trenger jeg?

- Kim

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor skal jeg plugge inn alle pluggene? Scarten skal vell på Tv'en.

Slenger med ett bilde der dere får se baksiden av skjermkortet mitt.

BILDET

Skrevet
scarten skal i tv'en og s-video i skjermkortet,restart pc så finner den alt med autodetect,du må bare slå på skjerm 2 på kontrollpanel-->skjerminnnstillinger

5926462[/snapback]

Hvor skal denne kobles til tv? Har bare mulighet til å koble scart på tven. da må denne gå igjennom en scart.
Skrevet
scarten skal i tv'en og s-video i skjermkortet,restart pc så finner den alt med autodetect,du må bare slå på skjerm 2 på kontrollpanel-->skjerminnnstillinger

5926462[/snapback]

Hvor skal denne kobles til tv? Har bare mulighet til å koble scart på tven. da må denne gå igjennom en scart.

5926610[/snapback]

Kontaktene passer bare en vei... så det er bare å pröve

Skrevet
Ok. Om jeg bestiller en SLIK Kabel, og en SLIK scart. Vil jeg få lyd da? Og blir det farger i bildet?

5929749[/snapback]

Du vil ikke få lyd med de to kablene.

Da trenger du en slik en også.

Men farger skal det bli. :)

Skrevet

Ok. Men om du ser på bildet som jeg tok bak skjermkortet HER så ser du helt til høyre, der kan jeg bare plugge inn en ledning. Skal jeg da koble lyd ledningene bakpå lydkortet? :)

Skrevet

HeHe spørs jo om du har Tv uttak, på sjermkorte. ikke alle som har dt så javascript:emoticon(':tease:')

smiliejavascript:emoticon(':thumbdown:')

smiliejavascript:emoticon(':cry:')

smilie

XD

Skrevet

Det du trenger er en slik kabel som Dr.Ittsekk har lagt ved bilde av. Den ene enden har scart som du ser, og skal kobles til tven. Den andre enden har lyd (som du kobler til på lydkortet eller hovedkortet samt s-video som skal kobles til skjermkortet. Du kan knapt gjøre det galt. :)

Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

S-Video kabel + Lyd-kabel.

Skrevet
HeHe spørs jo om du har Tv uttak, på sjermkorte. ikke alle som har dt så javascript:emoticon(':tease:')

smiliejavascript:emoticon(':thumbdown:')

smiliejavascript:emoticon(':cry:')

smilie

XD

5931596[/snapback]

Da kjøper man et Skjermkort med S-vidoe utgang!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...