Gå til innhold

TES: God måte for å tjene penger?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Noen gode råd for å tjene raske penger?

5912429[/snapback]

Det greieste er å plukke med seg så mye man klarer av ting man finner og selge det, se etter verdifulle ting alle kister\tønner i dungeons osv.. Og som sagt kan man tjene en del i arenaen.

Hva gjør man egentlig med sigil stone?

5915665[/snapback]

Sigil stones kan brukes til å enchante ting med, bare trykk på den i inventaret ditt så kan du velge hva du vil enchante.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har det morro som thief, er medlem i thief guilt, har nettopp rana noen castles og den jewelry sjappa i Imerial City, tok alt han hadde utenom 4 smykker :p

som jeg ikke fant :p

Ble en del penger :p

og rana Archmage i imperial city :p tok 3 staver verd over 1000 per stk :p

Endret av Roug
Skrevet

Det man gjør mest penger på er vel tyveri i butikker og lignende. Deretter kommer hule/ruinplyndring. Har ca 70'000 gull, og 80% er fra tyverier.

Pickpocket av npcer i fine klær gir også en god slump penger om du er heldig.

Skrevet

Vel altså, som sagt. Tyveri er nøkkelen :)

Du kan såklart være en feiging og bruke denne måten:

Bli vampyr, gjøre cure vampirism questet - han du får belønning av gir deg min. 1000 (avhenger av level) hver gang du trykker på reward... =)

Skrevet

Lurer på en ting eg og. Når eg stjeler en ting eller finner en så står det va den er vert, men når eg prøver og selge til en butikk amnn så får eg jo sykt lite i forsjell :S vorfor?

Skrevet
jeg er warrior. hvilket guild bør jeg joine og hva oppnår man ved et guild?

5916558[/snapback]

Er veldig OT dette men.

Warriors trives vel best i Fighters Guild - hva man oppnår? :) Dra å finn ut vel.

man får masse fine belønninger.

Dark Brotherhood fungerer også... litt mer morro syntes jeg.

Skrevet
Lurer på en ting eg og.  Når eg stjeler en ting eller finner en så står det va den er vert, men når eg prøver og selge til en butikk amnn så får eg jo sykt lite i forsjell :S  vorfor?

5916710[/snapback]

Det avhenger av mercantile skillen din. Jo høyere skill, jo høyere pris. Men du må heller ikke glemme "haggle". Bruk slideren og prøv deg frem for å se hvor høyt du kan gå før de sier nei til å kjøpe noe av deg.

Du kan også kaste en charm spell på de du skal handle med, slik at prisene blir litt bedre, og du kan "haggle" litt mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...