Stian2233 Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Jeg har endel mods jeg bruker, men pluteselig sluttet mange av dem og virke Slik som deadlier sneak. Forslag til fix? Har testet det programmet som sier om noen av modene ikke passer sammen eller som kan skape problemer, alle paserte uten problem
Winged Monkey Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Går utifra at du har gjort de opplagte tingene som å starte Oblivion Launcheren og sjekke om esm/esp-filene er avhuket under "Data" og at du har kontrollert at filene fortsatt ligger i Oblivion\Data-folderen. Ellers så kan det hende du har installert en mod som skaper konflikter med de du allerede hadde. Tror ikke det programmet som sjekker kompatibilitet er 100% å stole på. Tror det er basert på egne erfaringer på et enkelt system, ikke en bred test på flere ulike systemer. Prøv å avinstallere de siste moddene du la inn før ting sluttet å virke.
awlex Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 (endret) hos meg så funker ikke spillet om jeg bruker mods, det kjører nede på oppgavelinjen, men jeg kan ikke maksimere det.. men jeg lurer på en ting, når jeg går inn i lunchern og data files, skal denne orginale ob filen vere haket av i, eller bare moden? og foresten, det er første gang jeg bruker mods i spillet. Endret 12. april 2006 av awlex
Winged Monkey Skrevet 14. april 2006 Skrevet 14. april 2006 skal denne orginale ob filen vere haket av i, eller bare moden? og foresten, det er første gang jeg bruker mods i spillet. 5910609[/snapback] Ja! Det er ikke spesielt rart at spillet ikke starter hvis denne ikke er huket av..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå