Gå til innhold

Feilmelding under innstalering av programmer


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Får opp denne feilmeldingen i windows når jeg prøver og innstalere programmer eller pakke ut filer:The installer you are trying to use is corrupt or incomplete.

This could be the result of damaged disk,a failed download or a virus.

 

Dette skjer nesten hver gang jeg skal innstalere eller pakke ut noe,maskinen er helt ny så noe virus eller vel det heller liten sjanse for at det er,kjører winxp med service pack 2.

 

noen som har noen gode tips??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite tips:

Bruker du Nforce 4 chipset og Nvidia firewall? Om ja, deaktiver den og legg inn tredjeparts program som Zonealarm el

Hadde lignende problem med et Abit AN8 32X forsvant når jeg kvittet meg med firewallen.

 

Ellers så vil jeg oppfordre deg til å legge ut mer informasjon om systemet: hovedkort, skjermkort, minne, Nyeste driverne? osv. Hjelper mye!

Lenke til kommentar
Lite tips:

Bruker du Nforce 4 chipset og Nvidia firewall? Om ja, deaktiver den og legg inn tredjeparts program som Zonealarm el

Hadde lignende problem med et Abit AN8 32X forsvant når jeg kvittet meg med firewallen.

 

Ellers så vil jeg oppfordre deg til å legge ut mer informasjon om systemet: hovedkort, skjermkort, minne, Nyeste driverne? osv. Hjelper mye!

5909125[/snapback]

 

 

Har Nvidia firewall men den er disabled.

 

Har et

Asus A8N-SLI Premium, nForce4 SLI,Socket -939 hovedkort

Crucial PC3200 minne CL3

Powercolor X1800XT

AMD 64 4200+ X2

 

 

Har nyeste drivere både på HK og skjermkort.

Lenke til kommentar

Kan ikke si det sikkert. Tror jeg vil anbefale å laste ned Nforce driverne på nytt fra Nvidia, slette begge oppføringene du fant, reboot, legge driverne inn på nytt og ikke legge inn firewallen. evt bruke driver cd.

Sitter ikke på den maskinen nå, så det er vanskelig å huske detaljene.

 

Om jeg skulle tippe ville jeg slettet Nvidia forceware network

 

Evt se i Denne tråden

Meget avansert fremgangsmåte skissert i tråden.

 

Sitat fra Asus tråden:"Nvidia Network Manager/Firewall kan skape problemer med nettverk tilkoblingen. Ved installasjon av Nvidia Motherboard drivere trykk No ved 'Do you want Nvidia Network Manager' inntil videre."

Endret av heisann80
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...