Gå til innhold

Hvordan skru på javascript i nettleseren?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Også hjelper det å si hvilken nettleser man bruker da. Hvis du bruker IE er jeg litt mer usikker, men det skal vel automatisk bli slått på om du allerede har Java installert?

Hvis du derimot bruker Opera skal det være så enkelt som at du går til:

Tools->Preferences->Advanced->Content og "Enable JavaScript" Trykk da Ok. Og restart nettleseren. Skal ikke være vanskeligere. Det første du kanskje kan sjekke er om du har Java Installert.

Det kan du f. eks se under ControlPanel. Hvis du har det skal du ha et Ikon i ControlPanel som det står "Java" under.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Også hjelper det å si hvilken nettleser man bruker da. Hvis du bruker IE er jeg litt mer usikker, men det skal vel automatisk bli slått på om du allerede har Java installert?

Hvis du derimot bruker Opera skal det være så enkelt som at du går til:

Tools->Preferences->Advanced->Content  og "Enable JavaScript" Trykk da Ok. Og restart nettleseren. Skal ikke være vanskeligere. Det første du kanskje kan sjekke er om du har Java Installert.

Det kan du f. eks se under ControlPanel. Hvis du har det skal du ha et Ikon i ControlPanel som det står "Java" under.

 

Lykke til.

5906024[/snapback]

 

 

Joda, det er IE jeg bruker :) og i ControlPanelet så har jeg også ikonet for Java. Som du kanskje skjønner så kan jeg veldig lite om dette :)

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Lurer akkurat på det samme, og fant denne tråden som da er eldgammel... Gjenoppretter heller den... Slik at ikke mange begynner og klage på ditten og datten :tease:

 

Gjort akkurat det som står ovenfor i opera, og begynner nå og bli møkkalei av og ikke se de videoene på dagbladet... Vil se de.... Samme problemet har jeg i IE, java er installert, jeg har aktiv skripting aktivert og full pakke... I Opera har jeg enable JavaScript på...

 

Begynner og bli lei hele (putt inn en pose godt&blandet med banneord) snart...

 

Håper noen kan hjelpe... :)

 

Takker for svar!

 

PS: Ikke noe klaging over hvorfor jeg tok fram en tråd som er over ett halvt år gammel...

Endret av q_w_e_r_t_y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...