Shotgun Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Helsa på hesten min begynner å skrante. Jeg vil nødig at den trofaste gampen skal dø fra meg... Finnes det noen måte å heale den på?
smetho Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Ta å vent en time (trykk T), da vil både din og hesten sin helse bli full igjen
tjalla Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Hmmm... er vel ingen måter å få tilbake hesten på? Noen drepte hesten min og jeg var overbevist at jeg fikk den tilbake. 5k rett i dass.. jaja
Shotgun Skrevet 11. april 2006 Forfatter Skrevet 11. april 2006 (endret) Tusen takk, smetho. Du reddet dagen vår. Nå skal gampen til dyrlegen... Takk til dere andre også. Kom en del innlegg i tiden jeg brukte på å skrive dette innlegget. Endret 11. april 2006 av Shotgun
magnemoe Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Hvis du bruker saltakse mod så vil hesten drikke healing posjoner i saltasken selv Den vil ikke bruke scrolls etter det jeg forstår.
tjalla Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 [mulig spoiler] Off-topic: Noe flaks at jeg fikk hest fra han duden i DB like før jeg måtte kjøpe en ny hest?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå