Gå til innhold

Oppførsel vs. klasse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dårlig tittel, men jeg fikk ikke plass til det jeg ville skrive. :(

Men, uansett. I morges ruslet jeg rundt med roguen min (60) for å farme litt ting, og støtte på en del allyer på min vei, alt fra lvl44-60. Stedet har alltid vært fryktelig populært, både for horde og alliance. Alle ble drept, slik at jeg kunne få området for meg selv.

Sånn har det alltid vært med roguen. Skulle jeg grinde, ble ingen nåde utvist, jeg hoppet på alt som var i veien, uansett om det var grått eller ??. Priesten var det litt det samme med, jeg skulle ha ting for meg selv. Med warrioren og warlocken, derimot, gav jeg vanligvis en god faen i folk rundt meg.

Det har lite med gear å gjøre, roguen er den som er dårligst utstyrt av de fire.

Er det andre som er sånn? Snill og grei med én char, og drittsekk med en annen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er et rasshøl uansett, jeg, så nei, jeg kan ikke påstå det :/

Jeg allikevel lagt merke til visse fellestrekk blant folk som spiller de ulike klassene. Druider har en tendens til å være styrt av modne, rolige personer Klasser som warrior og rogue svært ofte har prepubertale bøllefrø bak rattet, som bare bryr seg om seg selv og hvor mye gull de har til en hver tid.

Skrevet

Eg dreiv å farme Ironfeather i Azhara i går kveld, for å få noken til å lage meg nytt utstyr. Møter på ein lvl 53 ud warlock med lav helse. Kunne lett drept han men seier hallo og rir videre.

2min seinare, eg har nesten halv helse og heller på å drepe sånn fugl, kjem warlocken å drep meg. Fant han desverre ikkje igjen, hadde eg gjort det, hadde det blitt hevn.

Eg gidder nesten aldri å drepe horde når eg grinder/farmer.

Skrevet

Når det kommer til farming og slikt, så pleier jeg ofte å la alliance være i fred. Nå som det skulle ha vært sagt, så er jeg for øyeblikket horde og er warlock. Likevell, om jeg dreper en alliance, så blir det som å få et spark i rævva tilbake, kan jo nesten ikke forvente noe annet at de hopper på meg når jeg har lite HP. Særlig rogue, som svir av 3000 HP i løpet av et sekund :thumbdown: .

Skrevet

Med meg er det omvendt, når jeg grinder med magen min vil jeg at folk skal angripe meg, så jeg kan ganke dem hardt... (spiller med pvp på, sånn pve realm vettu)

Skrevet (endret)

Jeg føler meg litt mer sårbar når jeg grinder med presten enn med roguen, så det blir ofte til at jeg holder en litt lavere profil og unngår pvp. Men jeg flyr aldri på en rogue som grinder på samme sted som meg, og jeg skjønner meg heller ikke på folk som gjør det, hvordan i huleste kan du forvente å få grinde i fred da? Andre folk kan du i det minste ha en viss oversikt over, men hvis du har en mannevond rogue løs i området så kan du jo aldri føle deg trygg. Det blir sjelden effektiv grinding av sånt.

Edit: Jeg får kanskje svare på spørsmålet ditt også da :!: Nei, jeg har ikke forskjellige "personligheter" ettersom hvilken karakter jeg spiller. For meg går det mest på dagsformen, er jeg litt irritert ender det lett med ganking uansett hvilken karakter jeg spiller.

Endret av abraxa
Skrevet

Jeg har en Paladin som main og Druid som altchar. og uansett hvilken av de jeg spiller på har jeg som regel samme oppførsel. Møter jeg noen som ikke gjør meg noe gjør jeg ikke de noe, men om de gjør meg noe, med vilje, så er det ingen nåde. Da er det spesielt morro hvis jeg er på druiden som er feral specca(fokusert på cat).

Jeg er normalt ikke den som angriper først.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Når jeg begynner med min undead warlock skal jeg drepe alt jeg ser, unntatt de som er for høy level, de skal jeg pingle ut mot :)

Skrevet

Hørt et sted hvor en smart psykolog sa at man endrer seg etter karakteren man spiller, spiller du feks en rogue oppfører du deg mer som en rogue IRL :) Du velger også klasse etter personliget, i allefall på din første ordenlige karakter :)

*har jeg hørt*

Skrevet

Joda, jada, men spørsmålet var ikke om folk drepte andre spillere. Det gjør vi alle.

Spørsmålet er om folk (som har to eller flere chars), bevisst eller ubevisst oppfører seg annerledes når de er på én av dem. Og, evt. hvorfor?

Skrevet (endret)
Eg dreiv å farme Ironfeather i Azhara i går kveld, for å få noken til å lage meg nytt utstyr. Møter på ein lvl 53 ud warlock med lav helse. Kunne lett drept han men seier hallo og rir videre.

2min seinare, eg har nesten halv helse og heller på å drepe sånn fugl, kjem warlocken å drep meg. Fant han desverre ikkje igjen, hadde eg gjort det, hadde det blitt hevn.

Eg gidder nesten aldri å drepe horde når eg grinder/farmer.

5903772[/snapback]

Exactly!

Gank or get ganked.. Trist, men sånn er det faktisk blitt.

Edit: For å svare på spørsmålet.. :whistle: Merker jo selvfølgelig foskjell. Når jeg spiller med roguen er det ingen nåde, og med warlocken er det gøy å putte på masse dots og løpe av gårde og rope "ha ha you gay me kill"(husker ikke akurat hva det var men måtte skrive). Mens med warrioren lar jeg de fleste være i fred..

Endret av UGK
Skrevet (endret)

Et spm, når jeg spiller på en pve server og en horde har på pvp, betyr det at jeg skal drepe han da , tenk om han bare har healet en venn og ikke ville være pvp.

dreper dem ikke jeg, før dem går løs på meg.

Endret av War
Skrevet
Et spm, når jeg spiller på en pve server og en horde har på pvp, betyr det at jeg skal drepe han da , tenk om han bare har healet en venn og ikke ville være pvp.

dreper dem ikke jeg, før dem går løs på meg.

5904916[/snapback]

Du kan forsåvidt gjøre det du har lyst til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...