Amon Amarth Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Ok... Here goes. Jeg bestemte meg for at nå var det på tide å gjøre noe annet enn å grinde og lete etter guild med lvl 60 charakteren min... så nå blir det lvl 29 bg alt for alle penga. Tenkte jeg skulle spørre om noen ble med herfra siden man trenger jo litt folk også... kan liksågreit lage ett laug. Uansett, det blir da et battlegrounds team vi holder oss i lvl 29. Jeg er for øyeblikket lvl 28 rogue og har nesten skaffet meg det jeg skal ha av utstyr. trenger iværtfall en priest, en druid og en paladin og flere men må ha healere og for å få det som er av buffs, priestene kan også være shadow vist dem vil, det er egentlig mest for hoved buffsene, mages, locks hunter etc... hjertelig velkommen - Marius PS: Ta og send meg en PM vist du vil være med (BØR inneholde navn og klass, rase er ett fett)
M@R7!N Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Får du ikke xp for å vinne nå? Har hørt at det var noe sånt :I
Amon Amarth Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 (endret) tror ikke det... men vist man leverer marks så får man jo exp og rep, men man får også rep av å vinne. 60 rep for å vinne, 50 for å levere. Endret 10. april 2006 av Amon Amarth
chokke Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Får du ikke xp for å vinne nå? Har hørt at det var noe sånt :I 5898851[/snapback] 4% til neste level hvis jeg husker rett
Empire of the Sub Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Hvis det er slik er det jo helt fukket.
Amon Amarth Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 (endret) til slutt så får du 1 exp osv... det går jo ikke ann å være uber bg twink lengre da =/ huff dobbel post, hvordan sletter jeg mine egne poster? forresten... jeg vant nettopp en bg... fikk ikke exp... Endret 10. april 2006 av Amon Amarth
KillerX Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 til slutt så får du 1 exp osv... det går jo ikke ann å være uber bg twink lengre da =/ huff dobbel post, hvordan sletter jeg mine egne poster? forresten... jeg vant nettopp en bg... fikk ikke exp... 5899217[/snapback] du kan ikke slette inlegga.. btw, tok også en runde i bg med min 35 warrior, fikk 0 exp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå