FpsStu Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Når jeg prøver å logge meg på, på Remote Desktop, får jeg feilbeskjeden: "kan ikke logge deg på fordi det er begrensninger på kontoen" Har prøvd både en "begrenset" konto og en adminkonto, begge med samme beskjed... Noen fix?
nree Skrevet 10. april 2006 Skrevet 10. april 2006 Har du aktivert fjernstyring? Evn. prøv ett annet program. Prøvde nettopp www.logmein.com funka kjempe bra. Du logger inn og kan fjernstyre pcen via Java i en browser.
FpsStu Skrevet 10. april 2006 Forfatter Skrevet 10. april 2006 Tror jeg kanskje har funnet problemet, etter å ha snakka med en på jobben... Jeg må visst kanskje ha passord?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå