GANTEN Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hehe jeg er nå blitt medlem av the darck brotherhood Og har fått et Quest med og komme meg inn via enn kloak men jeg har ingen lockpicks til og komme meg igjenom en spesiel dør.... Noen steder jeg kan finner det fort? Takk for hjelpen=)
Peppep Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 (endret) Beklager hvis jeg er litt grumpy nå, men det finnes en haug av eksisterende tråder til NØYAKTIG dette spørsmålet. Det er dessuten stilt i en del andre tråder, for eksempel den for små ting du lurer på. Hva med å søke, eller i det minste se på den første siden med tråder (jeg så en på et sekund eller fire), før du oppretter en ny tråd? Edit: Doh, espennyh. Endret 9. april 2006 av bhsand
SuKa Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Ja, vist du vil jukse kan du skrive: player.additem A 100 Da får du 100 lockpicks
The Ghost Skrevet 11. april 2006 Skrevet 11. april 2006 Ja, vist du vil jukse kan du skrive: player.additem A 100Da får du 100 lockpicks 5906071[/snapback] SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ kjedelig åsså!!! Koder er for pyser....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå