Fribbern Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 (endret) Jeg skal formatere hardisken og legge inn alt på nytt, men jeg har veldig mye mail som er viktig for meg, hvor blir denne mailen lagret? så jeg kan brenne dem ut? Trenger et raskt svar. Mvh Anders Endret 9. april 2006 av Fribbern
AndyG Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Skal vi se, alle mails blir etter min kjennskap lagret i Outlook.pst fila som finnes her: C:\Documents and Settings\brukernavn\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst Evt, kan du ta en titt her: http://support.microsoft.com/default.aspx?...0670#E0JB0ACAAA
ilpostino Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 dette ligger vanligvis i mappen: C:\Documents and Settings\<BRUKERNAVN>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst (Dette forutsatt at Windows'en din ligger på C:\) Bytt ut <BRUKERNAVN> med brukernavnet du har på maskinen.. det er imidlertid enklere å eksportere alt sammen til et annet sted via Outlook enn å finne og kopiere denne filen...
Fribbern Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 (endret) dette ligger vanligvis i mappen:C:\Documents and Settings\<BRUKERNAVN>\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook\Outlook.pst (Dette forutsatt at Windows'en din ligger på C:\) Bytt ut <BRUKERNAVN> med brukernavnet du har på maskinen.. det er imidlertid enklere å eksportere alt sammen til et annet sted via Outlook enn å finne og kopiere denne filen... 5893627[/snapback] Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? Har funnet fila, når jeg instalerer ny outlook, er det bare å legge denne filen over den "nye" som da har litt instalert, så har jeg alle mailene i outlook? Kommer også mappene da? Endret 9. april 2006 av Fribbern
ilpostino Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 (endret) Kan du forklare meg hvordan jeg gjør det? 5893703[/snapback] File -> Import and Export -> Export to a file -> Personal Folder File -> Merk av Personal Folders og huk av på "Include Subfolders" (hvis du vil ha med alt da) -> Velg hvor du vil lagre filen -> Trykk "ok" Kommer også mappene da? 5893703[/snapback] Jeps. alle mappene skal følge med. Endret 9. april 2006 av ilpostino
Fribbern Skrevet 9. april 2006 Forfatter Skrevet 9. april 2006 Tusen takk. setter pris på hvor hjelpsomme alle på forumet her er. Et siste spørsmål Hvordan får jeg alle mailene tilbake i outlook når jeg har instalert alt på nytt?
ilpostino Skrevet 9. april 2006 Skrevet 9. april 2006 Hvordan får jeg alle mailene tilbake i outlook når jeg har instalert alt på nytt? 5893762[/snapback] File -> Import and Export - > Import from another file or program -> Personal Folde r File -> Finn filen -> ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå