Gå til innhold

Beste tanke enchant


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Crusader gir deg mer AP, og bare 5 ekstra damage blokkert -hvis- den er oppe når du blokker.

 

+15 agi gir mer dodge og crit, mer damagemitigation og mer rage :)

 

Lifestealing blir som en crusader, minus ekstra blokk.

 

Jeg skal selv gå for +15 agi når jeg finner meg et bra nok tankevåpen, men meninger er antageligvis delte.

Lenke til kommentar

jeg vil nå hevde at crusader ikke har noe for seg på et tankevåpen. Crusader gjør seg best når men vil ha høy burst dmg....->PVP

 

Lifesteal gir ikke bare litt heal, men den "stjeler" hp fra mobben og dette vil igjen gi økt aggro som tank.

 

Men sett under ett er sikkert +15 AGI best, men den koster langt langt mer enn f.eks lifesteal. Selv skal jeg gå for lifesteal, men det er på mitt nye blåe tankvåpen. Får jeg noengang epic tankvåpen så blir det sikkert +15AGI somgjelder

Lenke til kommentar
Crusader gjør seg best når men vil ha høy burst dmg....->PVP

5891763[/snapback]

Crusader er svært dårlig egnet til PvP. Det er helt random når den proccer, og det er ikke så rent sjelden at Crusader slår inn når motstanderen er nesten død eller omvendt.

 

Crusader egner seg best for PvE damagedealing. Jeg er ikke så veldig inne på hva som egner seg best til tanking av lifesteal, 15agi og crusader, men jeg kan tenke meg at dodge/armor/crit fra 15agi er rimelig nyttig :) Lifesteal er også veldig aktuelt, pga. heal og agro fra å draine litt liv fra mobben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...