Gå til innhold

Kjøpe Siemens ME75?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vurderer å kjøpe meg Siemens ME75.

 

Er det noen som har erfaringer med denne telefonen? Hvordan er det å skrive sms med Siemenstelefoner?

 

Takk for alle tilbakemeldinger!

5890775[/snapback]

 

Jeg har hatt denne telefonen, og jeg synes den var veldig bra. Bra batteri, fin å skrive på (blir vandt til den) og den har relativt bra muligheter for å lage egne snarveier.

Lenke til kommentar

Fin den. Tåler litt ekstra juling og er fortsatt ikke en stor murstein. Det å skrive meldinger med siemens går veldig bra. Du blir nok raskt vandt med det, og fornøyd med det. Siemens menyer eller er som kjent litt kjedelige, men de er veldig oversiktelige og firnuftige oppbygd.

Lenke til kommentar

ME75 skal være en enkel, men grei telefon. Ryddig utseende. Tåler en trøkk og to.

 

Teknisk sett kunne den like gjerne kommet i 2004.

 

Den har VGA-kamera, og mangler Bluetooth. Minnet er på 10-11 MB, og mp3-spiller finnes ikke. Like greit med så begrenset minne.

 

Joystichen er glatt og hard, og noe upresis. Dette kan fort bli et irritasjonsmoment.

 

Batteritiden skal være meget bra.

Lenke til kommentar

Hei

 

Har vært eier av Siemens ME75 siden 3. januar.

Tastene er veldig gode, og sms er ikke noe problem å skrive.

 

Har absolutt ingenting å utsette på ME75, bortsett fra styrepinnen som er litt for lav. Dette blir for øvrig bare et problem dersom du prøver å bruke den med votter. Ellers er det en bagatell.

 

Dersom du ikke har sette det er ME75 nylig testet her på amobil.

 

Noen mener menyene er kjedelige, men med datakabel (f. eks denne til 84kr +11kr frakt. Bruker denne selv), kan menyer byttes, FW oppdateres ol. Oversikt over ikoner kan finnes her.

 

Alt i alt et kjempekjøp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...