Mats Danielsen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Noen som har ett greit design til overs? Eller vil dele sitt med meg? Kredits går seff til den som har laga det!
Even. Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 (endret) Har sikkert 10 stk. liggende og slenge på pc'n. Ferdig kodet i css og xhtml. Eneste er at Even gjerne vil ha en "design by" link nederst Alle er foråvidt "greie nok" , men ikke bra nok til at jeg valgte å bruke dem selv. Un ejemplo: Endret 8. april 2006 av EvoZ
Mats Danielsen Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 Har sikkert 10 stk. liggende og slenge på pc'n. Ferdig kodet i css og xhtml. Eneste er at Even gjerne vil ha en "design by" link nederst Alle er foråvidt "greie nok" , men ikke bra nok til at jeg valgte å bruke dem selv. Un ejemplo: 5889873[/snapback] Fikser nokk det design by greiene men har du en link hvor du har det på en server?
Even. Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Jeg kan sende deg photoshop fil...har ingenting på server.
Mats Danielsen Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 Jeg kan sende deg photoshop fil...har ingenting på server. 5889965[/snapback] Ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå