Sinsen Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Hei! Jeg har et par problemer når det gjelder ytelsen i Oblivion. Omtrent samme hva jeg gjør så ligger FPS på 18-25, samma om jeg kjører 1280*1024 ingen AA, eller 1400*1050 6*AA. Endring av skygger har litt effekt, men view-distance osv har ingen effekt. Tyder dette på at CPU er flaskehalsen? En annen, skikkelig merkelig, sak er dette. Bare jeg går inn i videoinstillinger på Options så synker FPS til 9-11, selv om jeg ikke gjør noen endringer... et klikk på esc, og inn på andre instillinger har ingen ting å si, men så fort jeg er inne å kikker på videoinstillingene så er det tydeligvis ett eller anna som går fryktelig galt. Jeg mener jeg ser en viss ytelsesforbedring når jeg kjører de standard minne- og cpu-.ini-tweaksa, men ikke noe overveldende. Noen ideer? Spesifikasjoner: X850XT PE 2048MB RAM P4 530, 3.0 MHz (flaskehalsen?) Takk!
Islanbadsj Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Mulig at CPU er flaskehals, hvor gammel er den? Har veldig lite peiling på 530, 630 osv. når det gjelder intel.
Sinsen Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 Den er et år gammal omtrent... og var ikke akkurat state of the art da heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå