graks Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 trenger hjelp til og få kjøre tomb raider legend demoen på maskinen min. tok og avinstallete 120% alcohol,men enda vil ikk demoen starte.hva er vitsen med og bruke starforce besyttelse på en demo,det forstår ikke jeg. har ingen flere programmer på pc min som demoen skal klage på,men enda ingen ting.hater starforce,skaper bare problemer. noen som har hatt det samme problemet og kan hjelpe meg?
mushi Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Tomb raider bruker vel securom og ikke starforce vel? eneste jeg vet om er at fullversjon og nod32 ikke er helt venner, da nod32 mener at det er virus i trl. dat når man installerer.
graks Skrevet 8. april 2006 Forfatter Skrevet 8. april 2006 ja jeg mikset de 2,den bruker securom.men hva er vitsen med kopibeskyttelse på demo?
mushi Skrevet 8. april 2006 Skrevet 8. april 2006 Det er visst publisheren som bestemmer dette. Ikke spør meg hvorfor, men de fleste har ikke problemer med det og securom legger vel ikke inn noe dritt på pcen. Dessverre plager kopisperrer mer uskyldige brukere enn de som spiller pirat-versjoner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå