Gå til innhold

Bestemor-PC til ca 6000?


Anbefalte innlegg

Noen som har gode forslag til en PC for min bestemor? Burde koste ca 6000(så billig som mulig), ha integrert trådløst nettverkskort, 512MB Ram, OS og programvare er ingen nødvendighet. Burde vel også ha en grei batterikapasitet og kanskje en fordel med god/stor skjerm. Men jeg tror nok pris er mest viktig for henne. Har sett litt på Dell, blant annet denne. Andre forslag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

 

Styr unna fujitsu laptop ene. Dårlige greier....

5891831[/snapback]

 

Vil ikke si det...

Kjøpte V2035 til min mor, som surfemaskin.

Funker fint den. Litt plastikk er den riktignok, men hva forventer du i prisklassen??

Kjøpte den på MPX med rabatter (jobben)og endte på 6000kr inkl frakt og trådløs mus.

Viften spinner opp innemellom, men ikke moe skjenerende.

Lenke til kommentar
Dette ser jo ikke ille ut. Er skjermene bra da? Tenker på at det tross alt er ei 70 år gammel dame som skal bruke den.

5892125[/snapback]

 

15,4 skjerm med 1280X800 oppløsning er nok mitt i blinken for henne, da skrift og tegn får en stor og tydelig fremmstilling.

5893525[/snapback]

 

Jeg skjønner hva du prøver å fremheve med oppløsningen, men det fungerer ikke for gamle mennesker som har problemer med synet- tro meg. Du trenger det ikke de kjører lave oppløsninger 800x600.

Lenke til kommentar
Dette ser jo ikke ille ut. Er skjermene bra da? Tenker på at det tross alt er ei 70 år gammel dame som skal bruke den.

5892125[/snapback]

 

15,4 skjerm med 1280X800 oppløsning er nok mitt i blinken for henne, da skrift og tegn får en stor og tydelig fremmstilling.

5893525[/snapback]

 

Jeg skjønner hva du prøver å fremheve med oppløsningen, men det fungerer ikke for gamle mennesker som har problemer med synet- tro meg. Du trenger det ikke de kjører lave oppløsninger 800x600.

5921233[/snapback]

 

Prøver ikke å fremheve noe som helst jeg, her gjelder bare fakta ;)

 

Min mor er 75 år har dårlig syn, og hun trives mye bedre med en 15,4 skjerm med 1280X800 en sin gamle maskin 15 skjerm og 1024X768 oppløsning...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...