Gå til innhold

ny gitar! men, hvor?


trondtrond

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Telecaster er tøft! :cool:

 

Noen bestemt modell du ser etter? I din prisklasse blir det MIM-modeller (Made in Mexico) som blir mest aktuelt. En MIM standard koster rundt 5000. Eller om du legger på litt er det noen flere modeller å velge mellom.

 

Jeg har hatt en bunke Telecastere, her er et utvalg:

 

TelesCenter1.jpg

Family0403Small.JPG

 

Noen av dem er solgt nå...

 

Edit: Jeg bor ikke i Oslo lenger, så jeg skal ikke anbefale noen bestemt butikk. Men jeg har vært innom både Myhrbråten og Imerslund og sett dem.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar
Telecaster er tøft! :cool:

 

Noen bestemt modell du ser etter? I din prisklasse blir det MIM-modeller (Made in Mexico) som blir mest aktuelt. En MIM standard koster rundt 5000. Eller om du legger på litt er det noen flere modeller å velge mellom.

 

Jeg har hatt en bunke Telecastere, her er et utvalg:

 

TelesCenter1.jpg

Family0403Small.JPG

 

Noen av dem er solgt nå...

 

Edit: Jeg bor ikke i Oslo lenger, så jeg skal ikke anbefale noen bestemt butikk. Men jeg har vært innom både Myhrbråten og Imerslund og sett dem.

 

Geir :)

5885768[/snapback]

 

wow, likte den gitaren på nederste bildet helt til venstre! er det en vintage 52'?

har virkelig ikke lyst til å kjøpe en MIm-gitar altså! men jeg skal dra inn til tigerstaden til uka å ta runden innom Riff, Myrbraaten, OP m.fler så vi får se!

Lenke til kommentar
Gitaren nederst til venstre er ingen Fender, men derimot en av mine custom prosjekter, nærmere bestemt en Andy Summers Tribute Tele. Jeg har alltid vært fascinert av Andy Summers, og fikk lyst til å lage en hyllest i form av denne gitaren. Her i nærbilde:

 

BodyAngle.jpg

 

Og et bilde av originalen:

 

andy004small.JPG

 

Geir :)

5885889[/snapback]

 

 

ikke dårlig! nå mente jeg faktisk nederst til høyre fant jeg ut, men den til venstre er minst like fin! summers er sabla god han ja! liker nicket ditt btw. Alice-albumet er kanskje ikke det beste, men en av de bedre!

Lenke til kommentar

Nederst til høyre har du denne, en Fender Custom Shop Albert Collins Signature Telecaster:

 

AC3.jpg

 

Jeg har hatt den til salgs lenge. Ikke fordi jeg har lyst til å selge den, det er definitivt en av mine aller beste gitarer, men jeg må kutte ned litt på samlingen. Nummer 1, 2 og 5 i det øverste bildet er solgt. Men jeg har planer om nye... :cool:

 

Du behøver ikke quote bildene når du svarer på en post som står rett over. Enten rediger de vekk fra quoten, eller bruk Svar nå knappen istedet så blir det ikke noe sitat overhodet.

 

Jeg synes forøvrig at Alice kanskje er det beste TW albumet. ;) Se gjerne min TW-discografi i tråden jeg linker til fra min signatur.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...