Gå til innhold

Ny serie fra SE


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er en helt ny serie ja, litt usikker når det kommer.

Derfor jeg holder litt tilbake her.

 

Kamera er samme som i W700, såpass kan jeg si.

Den får en litt annen overflate enn det som er vanlig.

:)

 

Kilden røper jeg ikke, men man trenger ikke å tro meg, er evt bare å vente å se.

:)

Lenke til kommentar
OG når skal vi slutte å IKKE stole på BmwM3. Han er jo bare såpass hyggelig at han vil dele nyhetene med oss, og det burde vi bare sette pris på. Blir spennende å se hva som dukker opp da!

5887956[/snapback]

Dele "nyheteter" kan diskuteres.

 

Er det noen vits å lage en ny tråd, bare for å si at det kommer en ny serie uten noe info?

Lenke til kommentar

Synes det er digg at bmwm3 kommer med disse opplysningene. Fortsett med det fremover, jeg elsker SE og tror jeg altid kommer til å ha det så lenge de lager gode telefoner. Gleder meg til å se den nye da bare husk å oppdater oss etterhvert bmwm3.....

Lenke til kommentar
Synes det er digg at bmwm3 kommer med disse opplysningene. Fortsett med det fremover, jeg elsker SE og tror jeg altid kommer til å ha det så lenge de lager gode telefoner. Gleder meg til å se den nye da bare husk å oppdater oss etterhvert bmwm3.....

5893830[/snapback]

 

Takk, skal forsøke å holde dere oppdatert fremover.

 

:yes:

 

Det kan nevnes at den blir "sporty"

Lenke til kommentar
Det kommer snart en ny serie fra SE, kan ikke si så mye nå, men den kommer i klappformat. Har kamera ++

Oppdaterer snart.

 

:)

5883328[/snapback]

 

 

Faen. Jeg som nettopp har bestillt meg er EF81.

5896887[/snapback]

 

Denne kommer ikke til å bli en konkurent til EF81, ulikt segment.

 

Må si jeg syns du er litt slem, bmwm3, som starter en slik tråd, uten å si noe særlig mer.  Spesielt slemt er det at du som regel har rett, ellers kunne jeg avskrivd det som ryktevrøvl.

 

Tjohei

 

Jeg innrømmer at jeg startet denne tråden litt vel tidlig, jeg trodde denne var en av tre mobiler som blir presentert snart, slik virker det ikke til å bli.

:blush:

 

Når får vi vite mer da bmwm3?

 

Jonkybonky

 

Hmm, vi får ta det litt etterhvert her.

:)

Lenke til kommentar
bmwm3, det er ikke tilfeldigvis denne serien; SE 123

5938557[/snapback]

Det ville ikke stemt overens med det han først sa, at den har samme kamera som W700i.

 

Men vi vet at en ny serie klapptelefoner kommer. Det var jo ikke akkurat veldig vanskelig å gjette med tanke på SE og deres manglende styrke blant klapptelefoner.

Lenke til kommentar

Hm... Bilde i midten så ganske photoshoppet ut. Så ut som det har vært et kamera som er byttet ut med SE merket og lagt på en bakgrunn, og Sony Ericsson skrifet ser det ut som om de bare har "limt på". Men de to andre bildene så mer troverdige ut.

 

Men ville SE laget en klapp mobil med sort/hvitt display på utsiden. Er ikke det ganske utdatert da? :)

 

Edit: Flere bilder

 

sl0416_se123_04.jpg

 

sl0416_se123_05.jpg

 

Tenk at jeg fant frem på en kinesisk web-side! :)

Endret av jornan
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...