Schnickaschnicka Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Har lyst til å kjøpe det, men ser det heter elder scrolls IV og da må det vel være 3 spill før det? er det noe vits for meg å spille det når jeg ikke har spilt de andre spilla? blir vel som å se ringenes herre atter en konge uten å ha sett de andre eller?
Dragon Hunter Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Oblivion er ikke en direkte oppfølger til Morrowind, så historien er ikke den samme.
Schnickaschnicka Skrevet 7. april 2006 Forfatter Skrevet 7. april 2006 så det er ikke noe problem for meg å spille det? jeg vil skjønne alt?
hunters Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Etter det jeg har hørt så ha man jo så stor frihet i det spillet at det ikke følger noe historie. Du er den du er, gjør det du vil...
JulianR Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Oblivion er det første rollespillet jeg har spilt.... og jeg elsker det! Man trenger ikke å spille de tidligere Elder Scrolls spillene. Er et helt nytt spill, med en ny historie. I Oblivion er det selvsagt et "Mainquest" som er hovedhistorien, men du kan også ta andre quests som du får av folk i gata. Du kan velge hvilke oppdrag du skal gjøre og man har stor frihet i spillet. Sier bare: Løp og kjøp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå