_jensen_ Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Noen som kan forklare meg litt om HTML koder. Åssen bruker man det i frontpage? jeg har lyst å ha en hjemmeside med gjennomsiktig iframe og farget scroll, men skjønner ikke noe av disse kodene
neb Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Lurer på hvor ofte slike spørsmål kommer opp.. Søkefunksjonen er en fin sak Les deg frem litt foreksempel hos htmldog.. Og; bare et lite tips, drit i FP.. Det er en ræva editor
clario Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Tror ikke jeg kan hjeøpe deg, men kanskje denne kan
kirsti4 Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Noen som kan forklare meg litt om HTML koder. Åssen bruker man det i frontpage? jeg har lyst å ha en hjemmeside med gjennomsiktig iframe og farget scroll, men skjønner ikke noe av disse kodene 5881516[/snapback] Les på www.htmlgoodies.com Der lærer du det meste du trenger for å komme igang! Morsomt skrevet er det også!
Akerbak Skrevet 7. april 2006 Skrevet 7. april 2006 Men, som en nevner, drit i FrontPage! HTML-kodene FrontPage generer er ofte med en mix av vanlig HTML 4.01 og Microsofts egne innklistrede klasser og stiler, så jeg vil sterkt anbefale deg og bytte editor! Det finnes mange gratis, veldig enkle HTML-editorer, ellers er den jeg liker best Adobe GoLive. Det aller beste er å surfe sidene de andre har nevnt, samt å lære seg CSS i tillegg til HTML! Lykke til
karryboh Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 Prøv ut Free HTML. Kjempebra for nybegynnere som ønsker å lage seg flotte hjemmesider!
MrBjoern Skrevet 3. mai 2006 Skrevet 3. mai 2006 jeg lerte det meste fra www.w3schools.com resten lærte jeg av en bok. (bøker kan mye )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå