Gå til innhold

problemer med min warrior

Anbefalte innlegg

Skrevet

er slik at warrioren min skal og få trening, men når eg kommer til treneren og ska trene, so er alt på protection rødt unntatt shield bash.. får ikkje trent han på protection.. og det suger når eg skal vere tank

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, hvis du leser nøye hvor det er rødt ser du at det krever en viss level.. når det er rødt er du ikke høy nok level;) må nok bare queste/grinde whatever du gjør og bli høyere level så du kan lære deg skillsene:D

Skrevet (endret)

Levle opp så blit flere og flere skills åpnet. Etter att du har fått revenge og sunder armor har du det meste du trenger til å tanke.

EDIT: 1 minutt etter :dribble:

Endret av StatiC-
Skrevet

haha, fann det ut no.. var bare det at eg hadde glemt og gjort det der qst.. min warrior er nemlig i lvl 38.. derfor eg begynte og lure littegranne. men takk uansett

Skrevet

Har hørt om mange som ikke oppdaget berserker stance questen før level 60, men å ikke oppdage def stance questen før level 60 høres temmelig utrolig ut, siden den popper opp hver gang man går til en trener. Kanskje han gikk til level 60 med level 1 skills også da.

Skrevet
Har hørt om mange som ikke oppdaget berserker stance questen før level 60, men å ikke oppdage def stance questen før level 60 høres temmelig utrolig ut, siden den popper opp hver gang man går til en trener. Kanskje han gikk til level 60 med level 1 skills også da.

5884262[/snapback]

trenger jo bare heroic strike og skjold :):ermm:

Skrevet

nei, tror han fant ut om def stance ved lvl 30 da han fikk beserker stance....... skaffet det ikke før senere. kom det opp mld i de tideligere dager?, dette var i mars 2005 ca......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...